Bestelling
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is 2 à 3 werkdagen. DHL bezorgt de bestelling.
Kan ik een bestelling annuleren?
Als u de bestelling wilt annuleren, kan dit tot 5 dagen voor de bezorgdatum. Hiervoor dient u een e-mail te sturen.
Contact
Hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons het beste bereiken door een e-mail te sturen.
Waarom staat er geen telefoonnummer op de website?
Wij leveren kerstbomen tegen scherpe prijzen uit eigen kwekerij. Om die scherpe prijzen te kunnen bieden, hebben wij bijvoorbeeld geen extra personeel voor het opnemen van de telefoon. Helaas kunnen wij in de (voor ons drukke) Kerstperiode dan ook niet garanderen dat we elke keer tijdig de telefoon beantwoorden. Om er zeker van te zijn dat we iedereen snel en goed een antwoord op vragen kunnen geven, vragen we u om een e-mail te sturen. Wij hopen op uw begrip.
Levering
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
DHL verzorgt de zendingen. DHL bezorgt standaard op 6 dagen per week, dus ook op zaterdag. Als u niet thuis bent, wordt een pakket een tweede keer aangeboden bij de geadresseerde. Als aflevering niet mogelijk is, krijgt de geadresseerde 3 weken de mogelijkheid om de zending op één van de DHL locaties in de buurt op te halen.
Ik heb een verkeerd of een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?
Als het geleverde artikel niet overeenkomt met het bestelde artikel, dan moet u het artikel weigeren. Het is belangrijk dat u ons hierover direct op de hoogte stelt via een e-mail. Ook als u bij de levering constateert dat de bestelling zware beschadigingen heeft, dan moet u het artikel weigeren. Ook dan is het belangrijk dat u ons hierover direct op de hoogte stelt via e-mail. Dan kunnen wij daarop actie ondernemen.
LET OP: Controleer de bestelling bij aflevering direct op eventuele schade. Schadeclaims en/of omruiling achteraf kunnen niet in behandeling worden genomen.
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
We doen ons uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent over de afhandeling van de bestelling. Graag horen wij dat per e-mail. Dan kunnen wij komen tot een passende oplossing.
Retourneren
Mag ik producten retourneren?
We doen ons uiterste best om u een mooie kerstboom aan te bieden. Daarom selecteren en kappen wij de kerstbomen altijd vers. Toch blijft het een natuurproduct. Geen twee bomen zijn hetzelfde en een ‘perfecte boom’ met elk takje op precies de juiste plaats, bestaat niet. Omdat echte kerstbomen bederfelijk zijn, is het helaas niet mogelijk om deze retour te sturen.